Sunflowerr
İkiz gebelikti öncesinde de zaten üç sezeryanim var rahim tasiyamadi bende pek belirti olmadı sadece bir gece boyunca ve ertesi günü çocukların haraketlerini hissetmedim toplasan bir kere falan oynamışlardır hastaneye gittim herşey normal dediler eve göndermeye çalıştılar ben ısrar edince alındım doğuma doktor iyiki israr etmissin dedi hem suları patlamış ama ultrasonda gözükmedi hemde rahim yırtılmış bebeklerin suyu karın boşluğma akmış yani kendi ısrarım sonucu hayattayiz