Devlet hastaneleri sezeryan gününü ne zamana veriyor şuan 35+4 haftalığım daha önceki dogumumda rahim yırtılmasi yaşadım tam 36 haftada korkuyorum her gittiğimde dile de getiriyorum hep bı hafta sonra gel veririr diyorlar sabıt doktorum yok başakşehir çam ve sakuraya gidiyorum