benim bebeğinde 2 hafta önden gidiyor, elimden geldiğince iyi gıda almaya çalışıyorum. Kırmızı et, kefir, peynir ve yoğurt en çok tükettiklerimdir. Fakat ilk 6 ay neredeyse sadece peynirli tost yiyebildim ve yediğimi çıkardım. Bu işlerde genetikte çok önemlidir. Ben 1.80 eşim 1.90 boyunda. Bütün ailemiz iri ve uzun insanlardır. Lütfen canınızı sıkmayın. Başkalarının bebekleri ile kıyaslamayın. Elinizden geldiğince yiyin, bebeklerimizi de sağlıklı şekilde kucaklayalım inşallah 💐