Es07 doktorumla görüştüm 1 saat önce ağrılarım düzenli değilse bugün gelme boşuna dedi yarın sabah gel duruma göre doğuma alırım seni dedi hem açıklığın da çoğalır dedi, hareketler falan önerdi duş al hazırlıklarını tamamla dedi, ama oldu ki bebek hareketleri azalır ağrılar çoğalır şiddetlwnşrse hemen bekliyorum seni dedi bakalım, şimdilik iyi gibiyim, az çok kendimi bildiğim için rahatım canım 🤲🩷