Es07 Ah üzümlü kekim 🐣 Aynı bedende son günlerimiz Orayı beğendin sanırım 😂 Hiç gelmeyecek gibisin🤪 Sabırsızlıkla bekliyorum 🥰 Sağlıkla,hayırla,kolaylıkla gel miniğim 👶🏻
htc5858 Es07 benmde 18 gün var ama benim kız gelicek gibi ya iki gündür çok ağrı sancı kasılma var bugün daha düzenli olmaya başladı, dayanabildiğim kadar beklicem evde olmadı gece gidicez, ama zaten sabah randevum var o yüzden de kararsızım ya
kaplanseren Es07 Sizin paylaşımlarınıza denk geliyorum genelde içimden bir his sanki o kadar beklemeyeceksiniz gibi geliyor 🥲 Hakkınızda hayırlısı sağlıkla 🙏
bsrbrkysr184_ Es07 hahaha ya içimden o geçti ama yazmak istemedim son ana kadar kalacak bence diycektim 🤣🤣🤣
Es07 htc5858 Ay canım dün akşam bana da şimşek gibi bi ağrı girdi 1 dakikadan kısaydı ama müthiş etkiliydi Neydi bilmiyorum Tekrarlamadı bir daha
Es07 bsrbrkysr184_ Sabırlı çıktı benim bebek 👶🏻 Sağlıkla gelsin de 🐣 Ne zaman nasıl gelmek isterse artık canım ♥️
Es07 kaplanseren Ay bende annesi gibi sabırsız olur diyordum Ama sabırlı çıktı bu minik Çok teşekkür ederim canım 🥰
htc5858 Es07 evet evet işte öyle ağrılar var bende de yürümekte zorlanıyorum ağrı gelince de ama düzenli değil işte bilmiyorum diğer gebeliklerde böyle olmamıştı bu çok ağrı çektirdi bana valla, acaba açılma mı oluyor ne oluyor anlamıyorum
bsrbrkysr184_ Es07 aynen öyle birde içerde ne kadar kalırsa o kadar iyi gelişimi daha sağlıklı olur 🥰
htc5858 Es07 çömelerek yürü canım evde, bu şeklide sancılar gelirse Bi yerden destek alarak eğil kalk yavaş yavaş, bu hareketler bebeği kanala iter açılma olur ve hızlanır, inşlh sağlıkla gelsinler artık 🩷🤲
Es07 htc5858 Çok zorlanıyorum,yapamıyorum ki Bebek sanki çıkıyor gibi 🤪 Ben neden böyle hissediyorum Çok mu aşağıda bu 🤷🏻♀️ 38 sonrası önerdi evet bu hareketi Alaturka tuvalet pozisyon çömelmek
Es07 beautiful_ Normali bekleyelim dedi cnm doktorumuz Çatı uygun,açılma yok demişti geçen hafta Yarın bakalım neler olacak kontrol Dua bekliyorum canım 😌