ben 14. hafta gebeyim perinaolojide ultrasonoğrafim ikili test ve Fetal dna sonuçlarım down sendromu pozitif. dün öğrendim Koryon villus biyopsisi yaptırdım sonuçtan çok bir umudum yok. sizin doğumlarınızı çok merak ediyorum doğrusu çünkü hepsi pozitif olup sağlıkla dünyaya gelen bebekler varmış sizden ricam bana doğumdan sonra yazarmısnız 🙏🏻 şimdiden sağlıkla mucize ile kucağınıza almanızı temenni ediyorum ve cesaretinizi takdir ediyorum.