Masalmom_ ben 38 haftalığım. Hala yemedim. Çok canım istiyor ama doğurana kadar bekleyeceğim ne kaldı şurada. Sanırım en büyük imtihanlarımdan biriydi 😅 çeşitli doktorlara gidip sorduğumda hayır evde yap kendin ya etsiz bile olsa izin vermem dediler. Hatta birisi şaraba izin veririm suşi ve çiğköfteye izin veremem dedi etsize de mi dedim evet dedi çok bakteri ürüyor dedi. Doğurduğumda istedim yakınlarımdan hemen getirin dedim o derece canım çekti 😅 sen daha başındasın Allah kolaylık versin inşallah. Ama doktorun belki izin verebilir ben hamileiğin başında bir kan testi vermiştim o testte bir takım rahatsızlara bağışıklığım yoktu sanırım bununla ilgili.