aframoms13 ben gittim 6+3 de doktor keseyi gördü diyo ki yolksac ve vebek yok çok normal dedim hocam haftam küçük değil nasıl normal diyorki bizim cihaz eski yüzde 42 tek gösteriyo görünmemesi normal gitsen başka yerde kalp atışıda duyarsın 15 güne gel ancak gösterir dedi 😂😂 ilçedeyim ben normal karşıladım ama doktorlarda aşırı bir rahatlık var gerçekten