Baahaar evet cok duydum onu alıcam sanırım, aslında saglık ocagındaki ebeden cok memnunum ona gitmeyi istiyorum ama gitmişken ordaki tahlilleri de yaparım dedim onlar da ayrı takip ediyor çünkü ama tahlilleri saat 10:30 dan önce alıyorlar o saat de bana cok erken oluyor o yüzden denk getiremiyorum