bebegimle_ben Deletedmom_878 ben herkeze diyorum cunku onlarin mutlu olmasini istiyorum benim lekem geldi diyorum nadil yapiyim leke bitsin yapicam
Deletedmom_878 bebegimle_ben belki adet başlamıştır belki yerleşmedir test yapmadan bilemezsinki.sen herkesi nasıl merak ediyorsan bizde seni merak ediyoruz
bebegimle_ben Deletedmom_878 yapicam insallah esim yarin alcak kan koyuysa hamilelikte uzar doktorum demisti kan az ve koyuysa ben daha tedaviye baslayali cok az oldu leke geldi 2 gun ince bugunde o yuzden yapicam leke bitsin insallah
bebegimle_ben Deletedmom_878 haklisin ben doktoruma sordum lekke varsa sonuc negatif olur dedi bekle dedi yoksa yapardim yarin belli olcak