gogebakk Kızlar 2 aydır adetim 10 gün gecikiyor ve testlerim negatif bütün testleri yaptırdım herşey normal dedi doktor ama başına gelen var mı
dalyaluna35 Stres kaynaklı olabilir kuzum her sey temizse, bir de dpo 10 su an kimisi adet gecikmesiyle ogreniyor bekle bakalim insallah vardir 🌸
gogebakk Deletedmom_878 benim normalde saat gibiydi her ay aynı gün olurdu taş çatlasın 2 gün gecikirdi
Deletedmom_878 gogebakk bende aynı canım 30 31 32 günde olurdum en fazla 2 gün geçerdi şimdi 5 6 ya çıktı sanırım stresten bende anlamadım süreç uzuyor bu şekilde bugün oldum az az oluyorum bitsin yeni sürece başlayalım inşallah
bebegimle_ben gogebakk test yaptinmi canim testi paylasaydin bakardik ya eger adet gecikmesi voksa stress de hormon dalgalanmasindan oluyor benimde aralikta bir ay gelmedi doktor ilac verdi stress yasak dedi ve hamile kalma surecimde hep icecegim
Deletedmom_878 bebegimle_ben canım sen yapta atsana bize bizden önce pik gördün hiç mi testin yok kaç gün geçti
gogebakk Deletedmom_878 artık adet olmaya da gözün aydın diyorum inanır mısın 😂😂 o kadar süreç uzuyor ki bi sonraki sefere ramazan zaten ibadet oruç ne derken daha az stresli oluruz inşallah
bebegimle_ben Deletedmom_878 canim ben pikle ilerlemedim malesef ve pik gordum geceydi ama birden gecti testim ovulasyon iyi degildi o yuzden leke geldi bekliyorum gecen ayda gecikti benim bir ay kansizlik vardi kanim koyuydu dusuk yaptim o yuzden artik akisa biraktim
Deletedmom_878 gogebakk hahahaha test yapıyorum negatifse adet olsaydım diye strese giriyorum ki yeni ayakkabı başlayım. İnşallah canım ibadetle duayla geçirelim bu ay pek takılmayalım buraya sen bekle pik geç gördün belki gebelik vardır erkendir
gogebakk Deletedmom_878 bugün dpo 10 bakalım 2 gün daha beklerim sonra doktora gidecem bu sefer detaylı baksın
Deletedmom_878 gogebakk kaç ay oldu deneyeli canım benimde aklımda ama gitsem henüz yeni der diye gitmiyorum 3 ay bitti benimde deneyeli
bebegimle_ben gogebakk aynen canim bir test daha yap derim sonra git belkide gec dolendi oylede dusun
bebegimle_ben Deletedmom_878 canim bir yil eger hamile kalmazsan gidebiluyorsun doktor uc ay 4 ay erken diyor bakmiyor bende yasadim bu durumu
bebegimle_ben Deletedmom_878 ben herkeze diyorum cunku onlarin mutlu olmasini istiyorum benim lekem geldi diyorum nadil yapiyim leke bitsin yapicam