2405 Rabiaeser 38+1 deyim canım sancılarım var ama kanala girmemiş bebeğim insallah hemen girer kucağıma alırım ☺️🙏 sen kaç haftalıksın canım
Rabiaeser 2405 ayy inşallah canım Bende 33 haftalığım artık bitsin şu günler diyorum uyku yok bndede bir sancım oluyor yalancı sancılar başladı herhalde ayakta uyuşmalar bel agrıları falan oluyor🥴🤦🏻♀️Yinede şükür🙏
Gozd3 Melikesultan burdayımmm canımmm😍 şimdi beklemekten uyuyamıyoruz, bebişlerimiz doğuncada onlarla ilgilenmekten uyuyamıyacağız😄 aslındaa bugünleri çoook arıcaz 😄😄😄
Rabiaeser Srfn11 hareketli canım ama öyle aşırı degil bn kendim uyuysmıyorum bel agrılarından birde kasıklarım agrıtor yalancı sancılar basladı heralde artık ondan dolayı
Leylaaltn Melikesultan artk doğurmak istiyorummm😂 38+6 bazen sanc>larm oluyo ama dogcak gibi hissetmiyorum üstelik uyutmuyo bni
Hdou4225 İyİ geceler. Benim de 21.haftam.ayrıntılı usgye girdim bugun. Bebegım bas asagı duruyormus. Erken degıl mı cok korktum