annekiz6141 beautiful_ cagirmalari lazım ana muayene için ya kilo, boy vs ona da bakıyorlar dün benim kalp atisina bile baktılar bebemin 🥰🥰🥰
ghostty annekiz6141 sadece tdap karma olan yapılsa yeterli olurdu sanırım. Size 1 doz tetanoz vurmuş olabilirler. Hiç tetanoz olmayanlar 1 er ay araylaydı sanırım 1. Doz 2. Doz tetanoz ve tdap olarak 3 doz tetanoz oluyor şuan.
annekiz6141 beautiful_ yoo aslında küçükte değil beni çağırdılar senin haftanda annemdeydim gidemedim kilomu bebeği vs sordular ilaçlarımı sordular
edaabykl annekiz6141 bende dogum yapali 3 bucuk yil oldu bugun son dozunu vuruldum 2 doz yapıldı yanii
ghostty annekiz6141 tamam tdap sa başka olmanıza gerek yok. Ben de daha önce 3 doz olmuştum, o yüzden sadece tdap yeterli dedi doktorum. Sağlık ocagı hepsini olun ister hep ama doktorunuz ne onay verdiyse onu yapalım da derler🤗
annekiz6141 ghostty doktor muayeneme çok var daha 1 tane yeter aman 😁 olmadı 5 mart’ta detaylim var ona sorarım 😄
Es07 annekiz6141 Kolumu bile unutmuştum Çocuk hiç hareketsiz kaldı Doktora ağlayarak koştum 4,5 gün hareketsizdi ilk dozda 26 haftaydı İkinciyi endişeyle yaptırdım Etkilenmedi 32 büyüktü