sirius8 annekiz6141 sağlık ocağı doktorum bana 2019 da bir doz vurulduğum için şimdide 1 doz uygun gördü oda 30. Haftada mı ne vurulacak
annekiz6141 sirius8 ay bilmiyorum ki aşkım ya ikinci doz zaten yine hamilelikte 3. Dozda doğum sonrası dedi
cinyuranne Ilk cocukta yaptırmadım. Şimdi 18 haftalığım. Yine düşünmüyorum. Ilk doğum sezaryendi. Bu ne olur bilemem
Bbgg annekiz6141 e nabıza girince altta menü işareti var canım kare şeklinde, ona tıklayıp az aşağı inince aşı takvimi çıkıyor orada yazar
annekiz6141 papatyakokulugece yok zaten zararı da bana ilk 1 dedi sonra iki doz daha dedi toplam 3 olmuş oluyorum diğer bebemde de iki oldum toplamı 5 oluyo 😃
elifsn23 beautiful_ benim gittiğim hastanede özellikle bir duyuru yapıştırmışlar kapıya. Hamile olan herkes ilgili sağlık ocağına kayıt yaptırmalı ve haber vermeli diye. Ben haber verdim bence sizin de vermeniz gerekiyor
elifsn23 annekiz6141 sanki sizin haftanızla benimki aynıydı diye hatırlıyorum sizi ne zaman aradılar aşı için ben aranmadım
annekiz6141 beautiful_ cagirmalari lazım ana muayene için ya kilo, boy vs ona da bakıyorlar dün benim kalp atisina bile baktılar bebemin 🥰🥰🥰
ozguvenc annekiz6141 ilkinde hamile değildim elime zımba girmişti o sebeple acilde tek doz yapılmıştı ☺️