BMH sonernaysesi canım hangi bezle başlarsan öyle gitmiyor ama bebeğin cildinin hassaslığına ve yapma miktarına göre değiştirebiliyorsunuz bez markasını ben molfix canbebe de kullandım ve son olarak primada kaldık çünkü cildi çok hassas
Sibelyigitaslan sonernaysesi canım çok abartmışın hastane de yıllamıcaksın sonuçta.. Resmen 5 tane pijama koymuşun o acıyla sadece terledikçe sırtına bez koydurcaksın pijama değişebiliceğini tahmin edebiliyo musun
sonernaysesi Sibelyigitaslan doğum şeklim belli değil canm normal olursa uzun gecelikleri giyersin dediler sezeryan olursam normal altlı üstlü pijama takımını giyerimm