Dilekcanerol
kendim için ( ilk gebeliğim doğum şeklim belli değil henüz )
2 takım gecelik
2 takım pijama takımı ( bir takım koydum bir takim da bu hafta alicam koycam )
1 adet normal eşofman altı
3 adet atlet
2 adet sutyen
4 adet iç çamaşırı
büyük boy orkid ( depentte almayı düşünüyorum )
1 çift normal rahat terlik
süslü lohusa terliği
1 adet el havlusu koydum
bebeğim icin
isimli hastane çıkışı (ama hemşireye onu vermicem normal hastane çıkışı vercem odaya gelince kendmz giydiricez isimli tulumu )
4 adet zıbın
3 çift çorap
eldiven şapka 2 ser tane
1 adet normal tulum takımı
2 adet 5 'li hastane çıkışı
küçük biberon koydum nolur nolmaz diye
1 paket unibaby ıslak mendil
5 adet bebek bakım örtüsü koydum altını değiştirirken sermek için
kapi susu taki yastığı dagitmalik magnetler vs.. var işte bir de
burdan duyduklarm kadar koydum bende kızlar ilk gebeliğim bi tecrübem yok 20 yaşındayım kimseye de sormadım kendim bu şekilde ayarladm eksiğim fazlam varsa söyleyebilirsiniz