Keşke benim de hamileliğim iyi gitseydi beta artışım hiç güzel değil kese yapısı düzgün değil son adet tarihime göre 8+2haftalık gebe olmam lazım ama ilk ilişkiye tarihim adet tarihinden 2 hafta sonra mesela şu an betam 2482 diyorum ki iki günde bi kan veril en azından kendim takip edeyim ona da eşim izin vermiyor bekle her zaman hastaneye gitme sürekli gidiyorsun diyor ama sürekli gitmedim sadece 2 kere kan verdim bi kere doktor kontrolüne gittim