Kızlar adet gününden önce test yapmadan önce iştahım azalmıştı test yaptım pozitif 2 gün önce beta 525 çıktı bugün tekrar verdim artışına bakmak için ama iştahım normal hatta acıkıyorum ilk çocuğumda iştahım azalmıştı midem bulanıyordu kusuyordum bunda midem bulanmıyor geçen hafta iştahım azalmıştı şu an normal iştahım ben de kimyasal olabilir mi diye korkuyorum sizce belki de midem hiç bulanmaz diye düşünüyorum inşallah öyledir