bsrbrkysr184_ biraz geç olmuş ama ben şöyle yapıyorum her şeyi sürekli gözümün önüne koymuyorum , önceden hep serpme kahvaltı yapıyordum resmen ama baktım artık hiç bi şey çekici gelmiyor . Şimdi mesela bi gün sadece Menemen zeytin peynir , başka gün sadece tost domates salatalık biber yeşillik, bi gün omlet zeytin pekmez vs böyle her güne bir ana Bikaç yancı yiyecek koyuyorum. Bu şekilde yiyebiliyorum