bsrbrkysr184_ yok canım ben ona ayrı tabak yapıyorum zaten yumurtası zeytini pankek olur arada hatta anne pankek yap diyor bana ama gerçekten çok iştahsız çocuğum şöyle söylim dün akşam sırf o yesin diye köfte patatea yaptım ama ağız ucuyla yiyor ve bu durum beni çok yordu artık