Aleynadiyorki Kızlar doktoruma sormayı unutuyorum. Göğüs ucu kremini sürmeye ne zaman başladınız hafif göğsüm acıyor gibi bir şey değdiğinde. Yara olmasından korkuyorum 37 ye girircem lansinoh süreyim mi doğumdan önce süren var mı
250199 Aleynadiyorki evet bende bunu merak ediyorum 35 haftalık oldum doktora da soramadım unuttum bilen biri ya da deneyen bizi aydınlatsın🙋🏻♀️
cero61 Aleynadiyorki 35+6 dayım ebemin önerisi ile bu hafta başladım göğüs ucu kremi ve gümüş kapak kullanmaya
deniz49 ben 16.haftadan beri lansinoh kullanıyorum her duştan sonra. çok kaşıntı ve kuruluk oluşmuştu o haftadan beri bende. şimdi 35+2 yim doğuma kadar da sürerim. emzirme dönemi için yine lansinoh balm aldım ona geçicem.
dilasi haftadan itibare sürmeye başladım şuan 38. haftadayım az bir süre kaldı sürdükten sonra göğüs kalkanı kullanıyorum ki sütyen emmesin diye
hazalimanli Evet günde birkaç kez nemlendirebilirsiniz,gün içindeki rutin hareketlerinizde kumaşın cildinize temas etmesi hassasiyet yaratabilir lansinoh sonrası gümüş kapak öneririm
irem7406 Aleynadiyorki genelde 36 dan sonra kullanmaya başlayın diyorlar öncesinde kullanım doğumdan sonra daha iyi oluyor deniliyor ama ben daha başlamadım her duştan sonra nemlendirici krem bebek yağı sürüyorum göğsüme çatlak olmasın diye öncesinde başlayanlar da var lansinoha kullanmaya başlayın bence
reys Aleynadiyorki sür mutlaka. Ben 35. Haftada sağlık ocağına gittiğimde hemşire başla demişti. Dün 37de gittim tekrar teyit etti başladın di mi diye başladım dedim
yigitbebeninannesi Aleynadiyorki Ayy ben ondan çok çektim ilk çocuğumda doktorun verdiği merhem hiç işe yaramamıştı. Tam 40 gün göğsüm kanayarak ağlaya ağlaya emzirdim 😢Eltim lansinoh verdi onunla 2 günde iyileşti. Krem formumu daha iyi balm mı sizce
babygirl02 yigitbebeninannesi bende o kremi kullanıyorum ama faydasını görmüyorum göğüsümün ucu çok acıyor emzirirken çok zorlanıyorum
gunespera Aleynadiyorki bence doğurduktan sonra sür canım yada bi kaç gün önceden falan da olabilir o bölgeyi yumuşatır
demirelseda babygirl02 garmastan pomad alın. daha iyi sonuç elde edersiniz. çok geçmiş olsun, gerçekten yaşamayan bilmez dehşet bir ağrı
1tucee Aleynadiyorki doğumdan önce sürmeyin derim çünkü boşu boşuna sürmüş olursunuz doğumdan sonra bebeğinizi her emzirdikten sonra sürebilirsiniz ve sıcak-soğuk kompleksi yapabilirsiniz yara vs olmaması için krem önerisi yapabilirim bilindik bir markadır diğer soğuk-sıcak kompleksi için trendyolda yine bir marka var göğüsünüze koymak için ayrıyetten göğüs pedleri var sütün akmamasını engellemek biraz olsun dindirmek için ☺️
Fuunndaaa Aleynadiyorki benim göğüs uçlarım hep ıslak oluyor 34..hafta içerisindeyim anlamadım süt mü hafif beyazlık var gibi çevresinde bende lansinohun göğüs ucu balmını aldım sürsem mi doğum örcesi bilemedim ıslak olunca karar veremedim
mor_menekse1 babygirl02 eczaneden aldık bizde iki gün önce artık dayanamadım doğum yapalı iki hafta oldu ikiye bölünmüştü göğüs ucum iyice toparladı ya halla da emerken ağrıyor keşke önceden kulansaydim yok böyle bir acı
demirelseda babygirl02 evet eczaneden almalısınız. çok geçmiş olsun🌸 ben de aynılarını yaşadım neredeyse 2-3 ay sürdü göğüs yaram ama garmastan pomad baya bir toparladı.