Gulhannn bana da sıkıntısı cok yok oyüzden kalabilir bihafta daha ama busefer de haftasını doldurdugu halde gelmez de suniye başvurmak zorunda kalırız diye korkuyorum, oyüzden 39+larda kendiliğinden gelse süper olur🤗
Benim tek sıkıntım sol bacağımdaki uyuşma ve geceleri kramp gibi giren yanma hissi🤦🏻♀️