Gulhannn benim doğumum buaralar olsa cok mutlu olurum ama pek bi belirti yok🤦🏻♀️
Persembe 39+0 olcam kontrolüm var bakalm ozamana beklerse ogün netleşir günü tahmini olarak. Normal istiyorum ama geçen persembe kanala inmemiş demisti doktor. Çatı muayenesi de yapılmadı daha bana