Cimcime30 biliyorum bunu çok söyleyen oluyor ama seni burda tanıdığımdan beri gerçekten çok üstüne düşüyorsun stres çok isteme çok etken o yüzden olmuyor bunu daha önce de söylemiştim benimde 2.1.5 yıl sonra oldu bebek bebek niye olmuyor diye resmen kafayı bozmustum sonrasında aman tamam dedim çocuk var olmazsa olmasin dedim ve o ay tek iliski ile gebe kaldım.sejde bence işine karışmak istemiyorum ama artık ovalosyon falan yapma regli bittikten sonra akışına bırak birde öyle dene derim