bnde çok stres yapıyorum ya 8 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum sonra iki üç ay denedim olmadı hormon testi yaptım yaşım 28 iki cocgum var çocuk istiyorum amh 1.091 Fsh 8.70 yaşıma göre düşik çıkmış demi psikolojik olarak alt üst oldum bir daha çocuğum olmıcak mı normal yolla🥺🥺