Cheryy1 kız yok ben sessiz sakin büyüdüm laf edince istemsizce vicdan yapıyorum haklı olsam da biraz o konuda takıntılıyım 😬 bana da başta yok zayıf yok biz kilo almaz çocuğumuza aldırırdık şöyle hayırlı anneydik falan benimde psikolojim bir bozuldu kendimi yemeğe verdim ama nasıl yemek o kadar çok kilo aldım ki bebeğim de aldı önce 2 hafta önde denildi sonra 3 hafta önde denildi şimdi 4 hfta önde geçen rahatsızlandım acile gittim 210 üstü kalp atışı çıktı tam sezeryana karar verildi nasip değilmiş ilaçlarla serumla normale döndü şimdi kendimi suçluyorum onların dediğine takılmayıp adam akıllı sağlıklı beslenmiş olsaydım belki bebek etkilenmezdi belki bu kadar anormal kilo alımı olmazdı vicdan azabı çekiyorum artık doktor sorunu yok diyor ama neden bu kadar hızlı ilerlediğini aniden neden kalp atışının 210 üstüne çıktığını anlamadı zamanında dinlemeseydim böyle olmazdı kendimi düşünüyordum hep vücudum ilk defa 55 üstü kilo görünceatladı her tarafım mosmor çatlaklarla doldu taştı sonra da bebeğimin anormal şekilde ultrasonda büyük görünmesi daha çok moralimi bozdu yemin ederim