Cheryy1 amin amin valla ben doğa ismini de çok seviyorum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 gerçekten öyleler biz isme dediğim gibi aylar önce öyle eşimle oturduk dedik kızımız olursa bu ismi koyarız diye hamileliğimi öğrendiğim an eşim sürekli kızım kızım diyip durdu daha cinsiyet belli değilken çevresine lavinya diye bahsetmeye başlamıştı kız olunca bende aileme söyledim biz bu ismi koymak istiyoruz diye benim ailem o kadar güzel karşıladı ki bizim kadar onlar da çok beğendi ama eşimin tarafı 1 kişi bile beğenmedi bi ara eşimin annesi lavinya koyarsan oğlum hakkım sana helal değil demişti o kadar diyim yani 😐 ama sonradan düşündüm kendi kendime onların laflarını düşünüp stres olacağıma kızımı kucağıma aldığım günleri düşünerek motive ediyorum 😁