Deniiibayyy ilkinde 168 di kimyasal oldu ikinci testte sıfırlandı değerim. İkincide adetim 6 gün geçti kaset test çıkmamıstı negatifti. 10 gün geçince doktora gittim kanda 23 çıktı yüne heveslenmedim değer düşecek diye ama iki gün sonra 60 oldu değerim geç döllenme demişti. Oğlum 5 yasında şuan 😍 3. Suan adet 2 gün geçince 15 çıktı ama oğlumdada 10 gün sonra çıkmıstı bu değere cok yakın bakalım tekrar kan vercem pts inşallah sağlıklıdır 🫶