dchdch Allah saglikli yuksek beta göstermeyi nasip etsin insallah kuzum 🥰 benim 15 haftalik kaybım var ilkinde hep 2 gunde beta verdim cok sık doktor kontrollerim oldu riskli gebelik yasadim o sebeple cok stres altındaydım bunda kendime soz verdim erken doktora gidip kendime stres yaratmicam diye ondan dolayı bekliyorum 😌 guzel sonuçlarla gel insallah kuzum hayirli saglikli ilerlesin insallah haber et mutlaka 🙏🌸