Deletedmom_878 bacım ben ölü doğum yaptım ya ağustosta doktor 3 ay korun dedi zaten . 2,5 ay sonra başladık biz 3 aydır deniyorduk işte. Doktora gittim Duphaston u söyledim ben istedim doktordan çok araştırmıştım. Progesteronumun erken düştüğünü biliyordum çünkü erken adet oluyordum ve adetten önce kahverengi lekelenme yaşıyordum. Bende hiç öyle olmazdı eskiden. Progesteron birden düşünce kahverengi lekelenme olur. Bebek tutunamaz oluşmadan adetle atılır. Bu yüzden istedim ve yumurtlamadan 2-3 gün sonra kullanmaya başladım. Tahmini yumurtlama bu arada ovülasyon testi kullanmadım. 2 gün önce sipariş ettim kargoda şu an iade ederim muhtemelen. Bel çektirme de arkadaşım ısrar kıyamet götürdü kadına biri el vermiş vs. Gittim kadın dedi ki benim bel çektiğim insanlar Birdahaki ay hamile kaldı hep Allah Allah dedim içimden bi yandan da inandım ama. Sonra adet olmadan bu haberi aldım işte bacım