Deniiibayyy Kızlar adetime 5 gün var bugün beta verdim şükürler olsun 43.08 çıktı. Daha önceki gebeliğimde geç döllenme olduğu için betam çok düşük bir değerle başlamıştı 2,03 dü adet günü 2 gün sonra da 8 di. bu değer (43.08) normal midir? Sizin kaçtı?
annekiz6141 Deniiibayyy benim beta 156 idi hatta ben 156 ile hamilelik olduğunu bile bilmiyordum kızımda beta verdim 2 gün sonra keseyi görmüştüm 2. De 1700 kusure kadar kan verdim sonra da keseyi gördüm 🥰
ilknrkaraa Deniiibayyy artması önemli canım düzenli artış oluyorsa gebelik sağlıklı devam ediyor aksi durum olmadığı sürece
ilknrkaraa Deniiibayyy acele etmişsin sen erkenden öğrenmişsin ondan az gelebilir sana ama çok yeni annesi🤗
tbaglr Deniiibayyy benim adetime 8 gün vardı test yaptım silik çıktı 1 hafta bekledim doktora gittim gözükmedi tabiki (cumartesi)🤣 (Perşembe) öbür hafta sağlık ocağına gittim kan verdim (cumartesi) kontrole gittim test sonucum da çıkmıştı 10674 şok oldum ikiz dedim keseyi gördük şuan sata göre 9+3 ama 8+6 tek gebelik 🤣
annekiz6141 Deniiibayyy benim adet geçmişti sanırım 1,2 gün 😀 aslında yapmicaktim testte kızım anne burda bebek var dıyıp karnimi öpüyordu acaba dedim öyle pozitif görünce inanmadim kan verdim 😀
beautiful_ Deniiibayyy adetime 3 gün kala vermiştim 141 çıktı 20 gün sonra gittiğimde ise 6+1 olmuştuk kalp atışını duyduk ❤️
Deniiibayyy Deletedmom_878 çok sağol bacım. İnşallah isteyen herkese nasip etsin Allah. Bu ay Duphaston kullandım ve kasmadan sık ilişki oldu 2-3 güne bir ✨