Lavin08 yaşasaydı beyin hasarı oluşmuştu çoktan engelli olur dediler benim rahmim alinicakti neredeyse yaşım küçük olduğunu görünce bıraktılar kanama durdular sadece 4 ünite kan yüklediler pıhtılaşma öğrendim bu arada riksli olucak.gebelik olursa eğer iğne hap vs o şekilde olucak canım