Lavin08 Kizlar trendyoldan awox siparis ettim ama hayattaki sansima bu markayi göndermişler aranizda kullanan oldumu
Fatmanur_0416 Lavin08 ben markaya bakmadım valla eczaneye gittim test istiyorum dedim bir tane verdi sonra kan verdim bitti bence yap gitsin merak ettimm hepsi aynı bence
dchdch Lavin08 ben kullandım beyaz çizgi veriyor hamile değilsen ama hiç normal çizgi vermedi yani hamileysen çizgi şeklinde çıkıyor değilsen beyaz çizgi oluyor
buketdeniz19 Lavin08 hiç kullamadım days doctor fazla yalancı pozitif veriyor başıma gelmişti hiç önermem o testi awox gayet iyi bir marka bence ben adetime 4 gün kala onunla öğrendim hamile olduğumu
Baklavaseverim Lavin08 Bu testte ben hamile kalana kadar hiç pozitif görmedim ne zaman ki hamile kaldım o zaman çift çizgiyi gördüm
bsrelif Gebelik testlerinin hepsi aynı ki marka fark etmiyor, ben eczaneden soruyorum hangisini verirse onu kullanıyordum
Fatmanur_0416 Lavin08 he anladım canım ben akşam yapmıştım ama herkes sabah yapıyor haber verirsen sevinirim 😁
bsrelif Lavin08 sabah akşam zamanı inan hiç fark etmiyor canım ben öğlen yapmıştım mesela bariz bir şekilde çıktı
amphitrittee Lavin08 herkesin kötülediği nimoyla ben hamile oldugumu öğrendim hatta şuan 6.ayımdayım gebelikte😂
hurremintorunu Lavin08 bende artimedle öğrendim canım birçok kişi yalancı pozitif diyor evet ama bende öyle olmamıştı
Papl amphitrittee herkesin övdüğü awox günlerdir silik çizgi çıkarıyordu herkesin kötülediği nimo marka negatif çıktı ve kan verdim kanda negatif di doğru sonucu gösterdi yani😀
bebisbekliyorum amphitrittee şansınıza :) hamile oldugunuz için çıkmamıştır hep bozitif veriyo kabak gibi çift çizgi verdi bildigin koyu renk kan verdim negatif tam bir hayal kırıklıgı nimo.
Lavin08 bsrelif oyle kuzumda hani regl gecikmesinden once yapiyoruz ya ondan ilk idrar daha net oluyor
bsrelif Lavin08 ben o yüzden hep regl gecikmesinden sonra yapıyorum yoksa sürekli böyle yaptığımda panik oluyordum artık
Lavin08 hurremintorunu anladim kuzum sabah yapicam bakalim insallah dogru sonuc hangisiyse gosterir bana🙏❤️
hurremintorunu Nero45 3 gün kala ama kimyasal gebelik geçirmiştim kanamam 2 aralıkta başladı normalde döngüm 28 gün ama kimyasaldan sonra 30 aralıkta olmam gerekirken 2 ocakta regl oldum bu ayki testi de işte yine 28 günle hesaplarsak 3 gün kala oluyor diğer türlü 5-6 gün önce