biryolculuk Günlük rutin den bahsedeyim..Sabah 8 büyük kız okula,ardından en küçüğü uyanıyor nama üst değişme.. komple evi açıp havalandırıyorum kurutma çamaşır makinelerini açıyorum.. ortanca kızımla kahvaltı sonra bulaşık makinesini açıyorum,tezgah üstü Ocak temizliği..hooop yatak odasından başlayıp balkondan çıkıyorum topla süpür toz al.. en son tuvalet banyo yıkıyorum.. en küçüğü öğle uykusuna alıp çamaşır katla bulaşık yerleştir ufak tefek şeyleri yapıyorum.. Sonra kendimi bi kahve biraz dinlenme bebe uyanıyor biraz oyun onun yeniden karnını doyuruyorum vs sonra herkes kendi halinde takılıyor ben de akşam yemeğine geçiyorum.. Her gün ev silmiyorum iki güne bir üç güne bir siliyorum kış olduğu için.. 3 bebe 4 aylık gebelik ile anca bu kadar 😀