biryolculuk her sabah uyanır uyanmaz camlar açılır ev havalandırılır benim evde, sonra yataklar toplanır.. Oğlumu eşimi okula gönderirim.. çamaşır sepeti boş olacak hiç sevmem. Yıkanmayacak birşey bulamıyorsan o gün çarşafları yıkarım illa yıkanacak bişey çıkıyor. Evi iki gün’e bir süpürür silerdim.. eşim robot aldı sağolsun o işi o görüyor. Bulaşıklar asla birikmez benim evde bir bardak dahi olsa bulaşık makinesine girer. Akşam bulaşık makinesini çalıştırıyorum sabah boşaltırım ilk iş, ama bazen geceden boşaltıyorum kendime sabah sürprizi makine boş.. 🤩😅 alışkanlık diyelim yapamazsam sinirli oluyorum.. hee şimdilik böyle bir rutinim var çok şükür, 2.bebe gelince ne olur bilmem…