Sedamete m-rve aynen canım ama hiç kasma üzme kendini artık gelse de bebek sorun olmaz tabii 37-38lerde gelsinler ama şu an ki haftan da serviksin de iyi prolutonu da hemşireye söyle çok yavaş yapsın ve vurulduktan sonra da kesinlikle yürü yoksa ağrısı 1 hafta geçmiyor bi 10 tane yedim oradan biliyorum ☺️
m-rve Sedamete bende başlarda çok vuruldum çok acıtan bir iğne ama bebeklerimiz için katlanıyoruz malesefff İnsallah vaktinde saatinde alırız hepimiz bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻❤️
Sedamete m-rve demek ki karından net görmüş ama buradaki arkadaşların söylemine göre vajinalle karından ölçüm farklı çıkıyormuş
Duygu_ck Sedamete banada 33 de oldu ki bu hafta sancı geldi ciğer geliştirici veiririz dedi. 34 den sonra doğarsa normal doğumu bekleriz bişey yapmayız kısa bi süre de başka sıkıntı olmazsa küvezde kalır dedi. Çok büyük sorun olmaz gibi konuştu
Sedamete Duygu_ck aynen canım hiç takma geçen haftalarda arkadaşım 34+1 de doğum yaptı suyu gelmişti bebek 5 gün küvezde kaldı çok şükür iyi o yüzden rahat ol
Sedamete m-rve evet maalesef öyle canım vallahi kendim için olsaydı yaptırmazdım ki geçmişte zatürre başlangıcım olduğunda iğnelerimi vurulmadım çok acıttığı için ama konu bebeğim olunca mutlulukla gittim her seferinde çünkü gerçekten koruyuculuğu yüksek bence.İnşallah canım inşallah 🙏🏻
Duygu_ck m-rve aynıyız hemen hemen sen 2.6 ben 2.5 bana nst kontrolü yaptı, her hafta kontrole gideceğim, sancı kasılma açılma olursa da 34 den sonra beklemeyiz dedi doğuma alırız
Sedamete m-rve evet 31.haftada 29mm idi ve haftada 2-3mm düşüyordu 3 haftadır ölçmüyor doktor ama düştüğünü farkediyorum şöyle ki ben her aşağıya baskı oluyor dediğimde rahim ağzında açılma oluyordu 3 haftadır da ara ara oluyor baskı hissi.Doktorum artık nişanın filan gelirse acile geleceksin dedi ki zaten kontrollerim uzun zamandır haftada bir olumsuzlukları farkedebilir diye düşünüyorum
Duygu_ck m-rve yok herhalde nst de bişey çıkmadı şükür. Doktor sancı olursa hemen gel dedi. Sanırım doğuma alcaklar o zaman anlamadım. Her hfta kontrol var şimdi serviks ölçülüp nst bakılacak
Duygu_ck Sedamete ya bendede bu aşağıdaki baskı hissi vardı öyleki bazen ağrılı yürüyordum. Kimw söylesem bebek ağırlaşmıştır ondan dedi. Kısalmanın belirtisi mi acaba