fts01 Kardelen25 benim de öyle düşük tehlikem var progestan iğne fitil ve dinlenmeyle geçio zamanım ve korkarak alttan elle bile muayene etti 😥
GlZngin Kardelen25 çok çok iyi . 35 haftalığız 27 mm . Endişe etme ama dikkat et tabi eğilme uzun süre ayakta durma be oturma
Kardelen25 19 haftadayım kızlar bir önceki doktor çok korkuttu beni günlerdir mahvoldum pek bi bilgim YÖK size sorayım dedim
Asiacr Kardelen25 benim 13. Haftada 33 mm deydi doktoeum gayet iyi yeterli dedi. Sonra hic olculmedi. Bazi doktorlar panik mi yaptiriyorlar bizimki mi rahat anlamadim. Etrafimdakiler 33 u normal buluyor.
Elinsmom Benim de o haftalarda 30 ölçülmüştü, bir hafta dinlenmemi söyledi doktor, ilaç filan yazdı, sonra biraz arttı, 36 haftamda 25ti, şu an 38+4 ne durumdayım bilmiyorum😄
Kardelen25 Elinsmom masallah CNm sen bayagı ilerlemişsin o haftalara bizde gelebilsek ne mutlu bize 😊
Elinsmom Merak etmeyin, iyidir, benim doktorum çok evhamlı davranmıştı)) inşAllah geliceksiniz az kaldı,akıp gidiyo zaman önceleri de, ben artık sıkıldım😄
m-rve GlZngin bana da 33 haftalık 2.6 dedi 2.5 altına düşerse risk dedi iğne felan verdi siz kaçıncı haftada doğurduğunuz nasıl ilerledi sonuç çok gerginim ve üzgünüm 😔
m-rve Duygu_ck bunu korumamız gerek dedi proluton iğne yapalım dedi suan için risk yok ama 25 mm altı olursa sıkıntı olur dedi dikkat ediyoruz 😔
Sedamete m-rve canım 33.hafta için iyi aslında benim 18.haftada 35mm idi 30a kadar korudum 30. haftada 31 mm oldu 31.hafta 29mm oldu şu an 34üm 3 haftadır ölçmüyor çok büyük ihtimalle epey düştü ama doktorum artık normal bu saatten sonra nişanın gelirse hastaneye gel direkt dedi bakmayalım hiç alttan dedi tabii hala progestan kullanıyorum prolutonu da 25.haftada kesmiştik
Duygu_ck m-rve aynıyız hemen hemen sen 2.6 ben 2.5 bana nst kontrolü yaptı, her hafta kontrole gideceğim, sancı kasılma açılma olursa da 34 den sonra beklemeyiz dedi doğuma alırız
m-rve Sedamete yaa çok rahatladım bunu duyunca bana da proluton iğneyi 2 hafta vursak yeterli dedi umarım öyle olur çok endişe duydum ben duyunca 😔
Duygu_ck Sedamete banada 33 de oldu ki bu hafta sancı geldi ciğer geliştirici veiririz dedi. 34 den sonra doğarsa normal doğumu bekleriz bişey yapmayız kısa bi süre de başka sıkıntı olmazsa küvezde kalır dedi. Çok büyük sorun olmaz gibi konuştu
Sedamete m-rve aynen canım ama hiç kasma üzme kendini artık gelse de bebek sorun olmaz tabii 37-38lerde gelsinler ama şu an ki haftan da serviksin de iyi prolutonu da hemşireye söyle çok yavaş yapsın ve vurulduktan sonra da kesinlikle yürü yoksa ağrısı 1 hafta geçmiyor bi 10 tane yedim oradan biliyorum ☺️
Sedamete m-rve demek ki karından net görmüş ama buradaki arkadaşların söylemine göre vajinalle karından ölçüm farklı çıkıyormuş