uyuyanguzel3 eabilin6 sakın öyle yapmayın doktor zaten gelecek ay söyler aç gelip gelmemizi aç olduğunuz için minnoş göstermemiş:) büyük ihtimalle görürsünüz bu gittiğinizde
eabilin6 uyuyanguzel3 inşallah 🥹 evet ya gerçekten bende zorlandım aç durmak iyi olmadı miniğimde hareket etmedi normal olarak
ebrudefnee eabilin6 bizdr de aynı durum vardı 14ve 16. Haftalarda gittim doktor net göremedim dün kontrole gittim 17+3 de doktor cinsiyeti gördü fakat kağıda yazdı hafta sonuna pasta yaptırıp eşimle beraber öğrenmek istiyoruz
MinaM00 QueenBahar_ merhaba ben Almanya da yaşıyorum bebeğim 20+4 günlük hala cinsiyetini öğrenemedim burda çok geç söylüyorlar size bir kaç tane ultrason resmini atsam bakar mısınız size zahmet olmazsa çok m.erak ediyorum
fatmaa51 ozklay benim de 17haftalık ama bir seğirme bile yok çok korkuyorum karnımda hic yok kızım olacak
ozklay eabilin6 İkili tarama testinde tahmin olmuştu ama emin değildi. Diğer haftalarında da hep sırtını döndü göstermedi.
eabilin6 ozklay bende sırtını dönmedi hiç ya ahahhaha aç gittiğimden pozisyondan anlaşılmadı hiç bişey harekette etmedi
twobabymomm eabilin6 aminn 13 TE özele gittim hem makinesi iyi değildi hem de bebek arkasini dönmüştü ikinci gittigimizde devlette söylediler☺️