bizde 19+2 yiz bugün haraketlerini 3 haftadır tekme olarak hissediyorum bu hafta daha belirgin oldu maşallah 🧿 Ama benim mide bulantıları mide ağrıları tam geçecek derken geri geldi. prilam 1 gün içmesem günüm zehir oluyo. Yarın randevum var. Hemde ayrıntılıya gircez. Birde benim 2 li testte sıkıntı çıkmadı çok şükür ense kalınlığı burun kemiği vs. Ama Bu 16. haftada olan 4 lümüydü onda risk çıkmış aradı dr. yaştanda çıkar dedi. 39 yaşındayım bu arada. Bana test yada amniyosentez dedi bende her türlü kabülüm Rabbim ne verdiyse dedim. Bize dua edermisiniz sağlıklı güzel haberlerle gelelim inşallah ❤️🌸🩵