eymeninannesii
Bende tip 1 diyabetliyim insülin kullaniyorum.
Senin tokluk sekerin kac ckio qenelde?
Bide doktorun normal yada sezaryen diye bisi dedimi doqum hakkında?
Son olarak sekerim olduqu icin bebeqim çok çiş yapiyomuş suyu fazlaymış seninde boyle mi? Zararı varmı bunları bilqilendirrsen cok sevinirim canım kusura bakma cok soru sordum 😒