Duygu1 Akşam yemekten önce şekerim 72 çıktı yemekte çok hamur işi yedim ve 155 çıktı az önce yemekten 5 saat sonra tekrar 75 çıktı bi anlam veremedim bilgisi olan var mı bu konuda 14 haftalık hamileyim 😢
Seymasel68 Duygu1 ya bişey sorcamm aeker oldugu nasıl ortaya cıktı 23 haftalık hamıleyım son ıkı haftadır agzım kuruyor sureklıı suuu ıcmek ıstıyorumm acaba seker gıln varmıdır kı🤷🏻♀️
eymeninannesii Yemekten ne kadar sonra ölçüm yaptınız 1 saat sonrası ve 2 saat sonrası önemli hamur isinede biraz dikkat edersin sadece ölçüm yapiyosun sanırım insulin vurmuyosun dimi 1 ci saati 140 2 ci saati 120 olması gerekli
Duygu1 eymeninannesii canım normalde şeker hastası değilim ve çok şaşırdım zaten bugün de rastgele ölçtüm yemekten yarım saat sonra 155 bir saat kadar sonra 183 daha sonra 5 saat geçtikten sonra aç hissediyorsan ölçtüm 75 çıktı acaba bir anlık hamur işi öyle yükseltmiş olabilir mi
sabiss06 eymeninannesii mrblar bende 9 haftalık hamileyken şekerim yüksek çıktı. Şuan 14 haftalık kan şekeri takibi yapıyorum ne kadar yüksekte olursa insülin veriliyor bilginiz var mi bi hafta kontrole gidicemde endokrine merak ettim
sabiss06 eymeninannesii açlık kan şekerim 90, 102 arası bu sabah tok 159 çıktı öğle tok 100 idi ben sadece yemekten 1 saat sonra ölcmemi istediler ikinci saati istemediler henuz yeni muayene oldum insulin kullanmıyorum oncesinden diyetisyene gittim gebelik diyeti verdi onu uyguluyorum
eymeninannesii Duygu1 hamur isi yediginden olabilir cnm takip et derim yarın falan yükleme yapilmismiydi
Duygu1 eymeninannesii canım ben henüz 14 haftalık hamileyim sadece meraktan yapmıştım henüz şeker yüklemesine var sanırım çünkü en başta doktorumun istediği tahlillerimde de şekerim 67 idi
eymeninannesii Duygu1 hımm anladım cnm sıkıntı yapma o zaman inşallah da çıkmaz dikkat edersin yediklerine 😊
Minikkkerkekkinnannesii Duygu1 şekerin 67 çıktıysa düşük cnm. Bende 28 haftalık hamileyim açlık 68 Tokluk 69 şekerimi dengelemek için diyetisyene başladım. Saati Saatine beslenmek gerekiyor. Yoksa kendini kaybediyorsun Allah ne verdiyse yiyorsun. Buda bebeğe zararlı düşük sekerin ilerisi de yüksek şekermiş o yüzden önlemini alman gerekir.
Duygu1 eymeninannesii canım bilgin var sanırım bu konuda bu ara çok fazla dışarda yedim ve hamur işi vs hiç dikkat etmedim anlık oluşmuş birşey olabilir mi çünkü yemekten 5 saat sonra yani az önce tekrar baktım 75 çıktı bu kez de
eymeninannesii Duygu1 şeker hastasiyim cnm hemde insulin kullanıyorum ben öyle tahmin ettim habur işi yedim dedin ya genelde yukseltiyo patates hamur işi pirinç makarna gibi takma inşallah yoktur ama dikkat de et derim
sedaykn Duygu1 5 saat sonra ölçtüğün sonucun bir önemi yok ama. Önemli olan açlık ve tokluk. Tokluk da yemekten 1 veya 2 saat sonra ölçülüyor. 1 saatse 140 ın altında çıkmalı. Bazen bunlar normal çıkıp şeker yüklemesinde yüksek çıkabiliyor. Sen her ihtimale karşı dikkat et hamur işi ve tatlı benim şekerimi de yükseltiyor yemiyorum.
Duygu1 eymeninannesii bu durum fazlasıyla dilimi yaktı canım bundan sonda çok çok dikkat edeceğim 🙏🏻☺️anne babamda yok fakat genel olarak ailemde var azıcık bu da tedirgin etti aslında beni
Duygu1 sedaykn bu durum şeker hastalığı olduğu anlamına gelmiyor değil mi ? Anlık oluşan bir durum olabilir mi ?
sedaykn Duygu1 Olmayabilir benim de yok dediler ama hamilelikte yükselme olabiliyor dikkat etmeyince. Şeker yüklemesi yaptırana kadar beyaz ekmek, pilav, hamur işi, tatlı bunlardı fazla tüketme bence
Duygu1 sedaykn çok fazla korktum ve fazlasıyla dikkat edeceğim bundan sonra yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🏻☺️
Duygu1 sedaykn İnan bu mesaj fazlasıyla rahatlattı içimi ☺️ Bu korkuyla bir daha yaklaşamam sanırım hiç birine 😂
sedaykn Duygu1 Normal çıkmış gayet iyi. Akşam yemeğinden 1 saat sonra bir daha ölçebilirsin. Bir de ağzına lokma attığın andan itibaren 1 saat geçecek
Duygu1 sedaykn canım şimdi dediğin gibi yemekten bir saat sonra ölçtüm 88 çıktı biraz düşük gibi geldi ama çok dikkat ettim yediğime
sedaykn Duygu1 Ben de biraz önce ölçtürdüm hastanede yemekten sonra 85 çıktı parmaktan ölçüm biraz düşük çıkabilir dedi bir şey olmaz
Duygu1 sedaykn zaten her ihtimale karşı hafta içi dahiliyeye de gitmeyi düşünüyorum canım bakalım dediğin gibi olabilir muhtemelen
sedaykn Duygu1 Bence gitmene gerek yok henüz zaten doktorun haftan gelince şeker yüklemesi isteyecek senden 25. Haftada yapılıyor ondan önce yapılmaz