Cansu08 Matmazelll ana kucağıyla birlikte aldım. Zaten yenidoğanda ana kucağını takıp kullanıyorsun. Sonraki zamanlar için normal oturma ünitesini takıp kullanıyorsun. Oturma ünitesi de yatabiliyor sonuçta.
Senaagnsdvc Matmazelll bahçelievler kadir has avmde yeni yer açmışlardı görerek almak istedik biz yerinden aldık
Matmazelll Senaagnsdvc hım benim yaşadığım şehirde yokta izmirden falan mı aldınız diye sordum izmirde satan bayiler yokmuş
istkizannesi Gebelikseruvenim35 portbebenşn altındaki demir çocuğun ayaklarını bşr yaştan sonra kesecek. Çocuk uzadıkça yani🤷🏽♀️ Karar veremedim yoksa çok güzel. Bir de mavi ve kırmızısı baya uygun diğer renklerine göre ama kullanışsız mı olur?
Gebelikseruvenim35 istkizannesi onlar kullanissiz bide ayak kesme olayi imkansiz cunku ayak koyma kismi ayarlanio
istkizannesi Gebelikseruvenim35 yok yanlış anlattım galiba. O ayarlanmayan demir portbebeyi düşünün. Oturma pozisyonunda alt kısmı sadece katlanıyo ayaklarher türlü yine değiyor
Krizantem28 DuyguEyupoglu merhaba. Arabanızı hala kullanıyor musunuz? Bende aynı modeli istiyorum sağlam, rahat mı?