Enl bir daha bir kaç sene sonra araba almak istemiyorsan biraz fiyatı uygun oldun dersen. Joie Chrome öneririm. Ben onu aldım. Tüm isteklerime karşılık veriyor. Ayak kısmı uzun. Sapı ayarlanabiliyor. Kolay katlanıyor. Kolay açılıyor. Ana kucağını da alırsan istersen oturma ünitesini çıkarıp takabiliyorsun. ( diğer joie arabalarında ana kucağını üst üste koyuyorsun) ve şuan ebebekte indirim var.