Ozlemmm3535 benimki büyüktü canım dışarıdan belliydi o yüzden belki hemen alabildi dr anestezi falan olmadan.
Sonra bir iğne ile içini boşalttı küçüldü, sonuçlar iyi şimdilik ama senelik kontrollerim var. Çok zor zamanlardı benim için enfeksiyon falan kapmıştı tiroit bölgem. Yani tam boyutu inan aklımda değil ama dediğim gibi dışardan belliydi şimdi küçüldü ama dokununca yine ele geliyor. Senin kaç mm?
Ne çıkarsa çıksın sakın üzülme çevremde çok nodül olan var. Kimisinin iyi kimisinin kötü çıktı ama kötü bile çıksa zor bir hastalık değil, tedavisi var. Ameliyat sonra ihtiyaç olursa atom alınıyor ve bitiyor genelde