Ozlemmm3535 ben bu ayın 3′ünde yaptırdım ilk aşılamamdı ama benim de bildiğim 2 kere olumsuz olduğunda devlet tüp bebek için destek veriyor, hastaneden hastaneye değişiyor mu bilemiyorum. Takviye için açtığınız postta da yazmıştım eşim hastayken numune vermişti hız düşüklüğü çıktı sonucunda nasip olmadı benim de amh değerim düşük çıktı sonrasında, tutmadı. Bizim böyle bi durumumuz olduğu için doktor bize 3 ay ara verdi takviye kullanacağımız için. Diğer türlü bi sıkıntı yoksa sanırım 1 ay ara veriliyor