penbe_karisi Kızlar haftaya cuma doğum 🥰 beşiği silip içini ne zaman yerleştirdinizzz ? Şimdi yapsam erkenmiii
yeliz1923 penbe_karisi Erken değil bence 1 hafta kalmış göz açayıp kapayana kadar geçer tatlı telaşlar 😍😍😍
QueenBahar_ penbe_karisi hazırla dursun geç bile kaldın ben de doğumdan 1 hafta önce hazırladım doğumdan sonra halin olmaz
penbe_karisi eslem2121 bencede yapicam arkadaşım tozlanir falan dediii de bugün yoruldum artık yarın silip yerlestirim çarşafları🥹
penbe_karisi QueenBahar_ 🥹ya hep arkadaşım aklıma girdi tozlanir vs dedi bugün çok yoruldum artık yarinnn silip carsaflarini sererim🥹🥰
htc5858 penbe_karisi benim daha belli değil doğum ama geçen hafta sildim beşiğini yatağını serdim üzerini bir çarşafla örttüm, hazır olsun zaten çok kalmış sağlıkla gelsinler inşlh 🤲🩷
vanilya_kokusu_ penbe_karisi haha profil gene değişmiş 😂 Yapabilirsin aşkım batacak değil sen bu heyecanla daha önce doğurma da inşallah 😂🥰😍🫶🏻
penbe_karisi vanilya_kokusu_ evet ya diğerinden sıkıldım 😁😁😁😁 kız arkadaşım silme falan dedi tozlanir dedi doğumdan sonra kim uğraşacak sanki yarın silip hazır edeyim benn 🥹
Gokturkmom_ Es07 Dualarım sizinle 🥹Foruma girdiğimde aklıma geliyorsun acaba doğurdu mu doğuracak mı diye🙈👼🏻