mom28_ geçen sene tüp bebek ile hamile kaldım oğlumu kucagıma aldım cok şükür hiçbir belirti yoktu diyebilirim gögüs hassasiyeti vardı ama onu belirtiden saymamıştım çünkü dışardan hormon ilaçları aldıgımız için transfer önceside vardı adet ağrım oluyordu hatta oldum olucam tutmadı diye üzülmüştüm progestan iğnemi vurulmaya gittiğimde eşime dedim ki en azından sonuca kendimizi hazırlayalım gelmişken bi kan vereyim . 8. Günümdü 119 beta ile öğrenmiştim hala anlatırken aynı heycanı yaşıyorum 😊 Rabbim nasip etsin pozitifi görürsünüz insallah 🌸