mom28_ benim de ilk bikaç gün kasıklarımda hafif adet olacak gibi sızı oluyodu testte çift çizgiyi de gördüm henüz kan testi için erken günü bekle dedi hemşirem şu sıralar nerdeyse hiç belirtim yok bugün çok yürüdüm yine biraz kasıkta sızı oldu hafif de göğüs hassasiyeti ama transferden önce de vardı bu ilaç etkisi muhtemelen