derya5960 Adaşım merhaba, ben de usg görselini yükleyebildim sonunda. Bendeki 8. Hafta kontolünde tespit edildi ama ondan önce kesinlikle yoktu. Beni strese sokan kısmı burda bişiy var denildiğinde embriyomdan büyüktü. Sonra haftalık takiplere başladık, embriyo koryonik bomb a göre daha hızlı büyüdükçe yapı daha yavaş büyüdü. Bu da beni ümitlendirdi. Ayrıca 10. Haftada takviye vitamine başladım gelişimi hızlansın diye. İştah kontrolü de sağladı. Son kontrolümde fetüs haftasıyla uyumlu göründü Elhamdülillah, koryonik bomb ise daha kendini salmış ve yumuşamış homojen görünüyordu. Hemşire olduğum için konuları doktorumla biraz detaylı görüşme şansım oluyor