melanuurr benim adetime daha 7 gün var çatlatma iğnemin 13. Günü bugün ben geçen ay da çatlatma iğnesi yaptım ama tutmadı ve tutmayacağını da biliyordum hissettim gerçekten ama bu ay çok farklı belirtilerim var ve gerçekten hissediyorum ve üç yıldır ilk defa benim kan değerim böyle çıktı hep 0.100 veya 0.200 çıkıyordu anlayacağınız ben çok inanıyorum tutacağına yarın kan vericem zaten sağlık ocağında herşey daha net belli olur ☺️